ΦΛΑΜΠΟΥΡΙΤΣΑ - ΜΑΡΚΑΣΙ

ΦΛΑΜΠΟΥΡΙΤΣΑ - ΜΑΡΚΟΥ ΛΑΚΚΑ - ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ - ΜΑΡΚΑΣΙ

Μια διαδρομή η οποία θα σηματοδοτηθεί άμεσα είναι αυτή που οδηγεί στην απέναντι πλευρά της Φλαμπουρίτσας και ανεβαίνοντας από του Μάρκου τη Λάκκα και διασχίζοντας απότομες σάρες της ανατολικής πλαγιάς καταλήγει στο εξωκλήσι της Αγ. Τριάδας πέρα από το χωριό Μάννα ή Μάρκασι.

Από το Βαρνεβό ακολουθείτε το κλασικό μονοπάτι για να μπείτε στην χαράδρα και μόλις φτάνετε στην κοίτη του ποταμού, περνάτε απέναντι και συνεχίζετε προς του Μάρκου τη Λάκκα. Η θέση Μάρκου Λάκκα έχει εξαιρετική θέα που φτάνει μέχρι τη θάλασσα και με πανέμορφα κατακίτρινα Ranunculus sp. το καλοκαίρι. Ανηφορίζοντας θα περάσετε δύσκολες σάρες, στις οποίες ο Δήμος τοποθετεί ξύλινο πέρασμα με συρματόσχοινο, τις οποίες όμως παλιότερα οι κάτοικοι του χωριού έπρεπε να διασχίσουν για να φτάσουν στα νεροπρίονα.

Πολύ κοντά στον τελικό σας προορισμό στην Αγία Τριάδα, υπάρχουν πηγές με καθαρότατο νερό, οι λεγόμενες κορίτες. Από εκεί ο χωματόδρομος οδηγεί δεξιά (νότια) προς τα Ισώματα    και αριστερά (βόρεια) προς το Μάρκασι .